Yeniannis_ Fatma_07 kendi ismini koyması biraz tuhaf olmaz mı Allah korusun bi şey olsa cocuk o isimden dolayı etkilenmesi fazla olmaz mı Ben karşıyım açıkçası Allah korusun göstermesinde İstemsiz o şeyi düşündükçe kendisini kötü hissetsin istemem
Sinemozy xxdlnxx ayy fikrimiz değişmezse Allah nasip ederse bizde Miraç düşünüyoruz kız belliydi ama erkek olunca işler karıştı zor seçtik gibi sağlıcakla gelsinler İnşallah 🥰
Ozge-Ka Fatma_07 kendi ismini koymak istemesi ilginç gerçekten☺️ Umarım içinize sinen 2. İsmi bulursunuz☺️
Sinemozy xxdlnxx bizde öyle valla Şubat sonu görünüyo doğum her anı ayrı bi heyecan Rabbim isteyen herkese tattırır İnşallah bu duyguyu 🥰
momofprincess1221 Fatma_07 Milas begendim 😊 google bi türkece bir slawca diyor sizin tam bilginiz varmi?