Bu arada tüp bebeği devlette karşılıyor.
İlaçlar vs siz alıyorsunuz ve 30 50 binlerden ziyade max 5 8 bin falan sanırım toplamda
Biz bulunduğumuz ilin üniversite hastanesinde bir profösöre gidiyorduk.
Devlette 3 kez deneme hakkımız varmış,
- Denemede devlet daha azını karşılıyormuş
3.de daha da azını.