Rabik423 benim kızım 2buçuk 3aylıkken hem alt hem de ast 500 lerdeydi. Dna rna incelemesine varasıya her şeye bakıldı. Kanda cmv diye Bi virüs çıktı, enzimleri de bu yükseltmiş aslında. Bu virüsü ya anne hamilelikte kapıp çocuğa geçirebilirmiş ya da doğduktan sonra bebeğe de herhangi bir yerden bulaşabilirmiş.