babymomy12 ada ismi sırf oğlumda alp var diye eklemeye çalıştığımjz uyumlu olmasına adına olan bişey zorunlu değil yani canım o. Kliselesen isimler gerçekten çok var ama o şekilde gecen sene doğan 10 çocuğun 8i Göktuğ olması gibi.. sırf o yüzden çok beğenmeme rağmen koymamistik. Şuan herkeste Lina mila gibi isimler onlarin yanında öykü defne naif hoş geliyo bana da