Elifmstf aynı benim gibi yıllar öncesinde bende diyordum kızımız olursa Öykü koyalım diye eşime sevgili olduğumuz zamanlarda ve kız nasip oldu şimdi hiçbir ismi içimize sindiremiyoruz alışkanlık olmuş öyküye sanırım ☺️
Birde defne de çok güzel gerçekten kuzenim defne koydu o olmasaydı bende düşünürdüm kesinlikle