Dilruba Elisa bana eliza testini anımsattı.Sanırım yanlış bilmiyorsam Hz.Zekeriya’nın eşinin adı Elyesa’dan gelme, yanlışım varsa tabi düzeltin yanlış bilmeyim.
bence Mihrimah daha hoş ki kızım olacak olsaydı düşündüğüm bir isimdi.
Ortalıkla elimi sallasam alyaya linaya filan çarpıyor.
Hem farklı hem de anlam olarak güzel olsun istiyorsanız, arada kaldığınız bu iki isim de güzeller ve çok da çevrede forumlarda duymadım.Kim ne derse desin, sizin evladınız.Adıyla yaşasın 😊