Baloglum93 Burculi_ 2 Şi bı arada 3 u bı arada farketmwz neskafe olsun işte bana ilk doğumda sezeryan ameliyatımı yapan doktor söylemişti doğumdan sonra odaya gelince bol bol neskafe iç basın ağrımasın demisti
Melake yinehamile amin inşallah sizin bebişte sağlıkla büyüsün benim de bi anda sezeryana döndü daha 3 buçuk ay oldu uyuşuk 😂 benim sezeryan korkulu rüyam dı normal olsun diye hamileliği öğrendiğimden beri dualar ediyordum nasip böyleymiş :)