Damlassl evet diyet listeme hala uyuyorum. Sıfır rafine şeker, beyaz un yok vs. Sadece biraz porsiyonlarım arttı o kadar. Değerlerim şuan için yüksek değil. Gece yatmadan koldan 4 doz uyguluyorum. Hiç bir zorluğu yok merak etmeyin, iğne zaten minnacık:)