Ne lanet şeymiş kızlar bu gebelik şekeri ya diyetle kontrol altına aldık 10 gün takip ettim evde ölçüm yaparak değerler iyiydi dayanamayıp bir kaç gün kaçamak yaptım hamilelik yani insanın canı istiyor yine de sınırladim kendimi ama yine de açlık şekerim 98 105 aralarında oynuyor tokluk değerim iyi onda sorun yok akşam 9.30 da yemeyi birakiyorum sabah ölçüm yapıyorum bir bakıyorum açlık şekeri 97 korkuyorum sizde böyle oldu mu neler yaptınız pazartesi doktorumu arayıp soylicem tabi onemli olan açlık mi tokluk mu bilginiz var mı acaba ??