12Kbra12_ canim gitsen bile bsy yapmiyorlar sancini evde cek ondan hayirli valla suni sanciyi dayiyorlar cabuk avilmasi olsun diye ben tercih etmem sancini bence evde cek ilkimde suyum geldigi icin korkup gitmiştim tam 9 10 saat beni beklettiler ama ikincide akillandim artik bide otur kalk pozisyon u yap bol bol yuru acilman olsun ben derim 5 dk ya bir dustugunde git derim cunku bsy yapmiyorlar canim sancini kendin cek dogur diyorlar mubarek bide ustune suni sanci veriyorlar sanci ustune gozunu korkutmak gibi olmasin ama gercekler canim ben yasadim bizzat bunu sancilarini takip et 20 dk da bir gelcek snra 15 dk ya duser snra 10 dk fln derken 5 dk ya dustugunde hastaneye git hemn alirlar aninda doğurur sun ben hastaneye gittim beni beklettiler benim sncimda yoktu suyum geldiginde snradan basladi ama 0 acilmam vardi 20 dk da 1 cm aciklik oluyordu sncilar cogaldikca cogaliyordu artik hemsire geldi suni sanci vercez dedi doktr girdi devreye sakin dedi oyle bi hata yaapayim demeyin dedi kizdi hemsirelere kendi sncisi yeter stn dedi bence sancini evde cek canim ama suyun gelirse acikliginda varsa yatis yapilir ama suyun gelip acikligin yoksa eve git derim cunku hic bsy yapmiyorlar gercekten kendin dogur diyorlar