yagmur089 39 haftalık oldum canım bugun hareketini felan hissediyorum bazen toplanıyo terleme sıcak basma oluyor belimde sancı var arada oda hemen gitmekte istemiyorum açılma olupda sancı çıkmazlarsa suni sancı vermesinler diye bi yandanda ilk gebeligim birsey bilmiyorum gitsemmi diyorum ama vazgeciyorum kayinvalidem gidelim annem bekle biraz daha sancıların artarsa gidersin diyo kafam allak bullak oldu