Suheda_4406resul 2 trimestir döneminde az bi rahatlama oluyor ama oda farklı olmuyor 33 haftaligim hala aynı 😀 birda çok tuvalete cikiyorum diye suyu az içmeyin bu sefer idrar yolu enfeksiyonu olursunuz . Son zamanlarda da bebek büyüyor tekmeliyor yine aynı hale geliyor insan