Kizlar bugun tam 13+0 haftalık hamileyim şu son bir haftadır öyle böyle değil her dakika tuvalete cikiyorum gerçekten çok rahatsız edici bir durum. Su içmeye korkar oldum günde üç bardak su içsem abartısız yirmi kere tuvalete gidiyorum. Bildiğim kadarıyla bu haftalarda rahim yukarıya çıktığı için sık sık tuvalete cikmalarda azaliyormus benimki tam tersi arttı aynı durumu yaşayan yada duyan bilgi sahibi olan varmii