poncikella99 Busra-01 amin Allah hepimize hayirla saglikla tam zamaninda kucaklarimiza almayi nasip etsin🥰
muser24 Merhaba arkadaşlar. Ben de 14 haftalık hamileyim. Bugünkü kontrolümde doktor plasentanın aşağıda olduğunu söyledi. O önemli bir şey değilmiş gibi konuşmuş olsa da eve gelince internette okuduklarım beninbiraz korkuttu.