Bdncrr Dün gece hastaneye gittim sabahtan akşama kadar kasılma olunca nstde sancılar 70 e kadar çıkmış 20 dk da 40-60-70 olarak 3 kere ama muayenede açılma hiç çıkmadı sadece rahim ağzı yumuşamış bugün kasılmalar yine devam ediyor gecede biraz adet ağrısı gibi ağrım oldu nasıl olacak böyle bilmiyorum hem sinyal veriyor hem gelmiyor 😄
EmineDefneGokce Bdncrr bazen şiddetli sancılar bile açılma için yeterli olmuyor canım o hiç belli olmuyor yani. Evde ağlaya ağlaya çektim sancı dedim erkenden hastaneye gitmiyim. Bi gittim 1 cm açılma . 3-4 saatte hastanede mahvoldum sancıdan 4 cm oldu. En son Suni sancı taktılar kendi sancım açılma yapmadığı için
Ebru_cekin06 Bdncrr kiz bende de ayni valla bendeki tsm tersi dun gittim serum takıldı iki kere netese iki kere altan muayne benimde sancim var kasilmam yok acilmam yok simdi az once baktim sefaf yani nisanim geldi galiba
Bdncrr EmineDefneGokce e nasıl olacak böyle ağrılarım iyice artınca gitmem gerekiyor o zaman doktoruma haber verdiler evi yakın mı demiş 15-20 dk mesafedeyim diye eve gönderdiler iyikide göndermişler ilerlemedi hafif kasılmalarım var nstde de 70 i bile çok az hissediyorum ben çektiğin sancı doğum sancısı değil dedi ebe 🤷♀️
Bdncrr Ehkn senin ki en iyisi değil mi canım ne güzel işte sancısız doğum evrelerini tamamlıyorsun keşke benimde öyle olsa bence son 7 8 cm de senin sancın olabilir öyle doğum hikayeleri izlemiştim
Sarel Ehkn ben de 37deyim. Hiç sancı hissetmedim ama çatı muayenesi yaptı doktorum 2 cm açılma çıktı 🫢
EmineDefneGokce Bdncrr yani herkeste farklı gerçekten . Ufacık sancı çekip 7 cm açılması olduğunu öğrenme gördüm burda 😂Ara ara git derim Doktor mesela dedi ki bana neden evde işkence çektin boşu boşuna İlk gelseydin doğurturduk seni suniyle destekleyip Çünkü kendi sancılarımız yeterli olmuyormuş
Bdncrr EmineDefneGokce Oslemasel gerçekten ne zor işler ya bütün gün kasılma çekip hiç canımın acımamasıda enteresan hiç bişeyden emin olamıyor insan ilk çocukta ya kulaktan dolma bilgilerde işe yaramıyor gerçekten her beden farklı
Bdncrr Oslemasel bana canını acıtacak kadar olursa açılman olur dedi ebe ama bak senin sancın yok kasılman var açılmanda olmuş şimdi hangisine göre hareket edicez ☺️
Oslemasel Bdncrr açılmayı hiç anlamadım, çatı kontrolü diye gittim, 3 cm açılman var dedi. 5-6 gündür hala aynı, açılma artmadı. Yürüyüş merdiven inip çıkıyorum her gün
Bdncrr Oslemasel burada okurdum doğuramıyorum artık çok sıkıldım yazanları düşünürdüm nasıl bu kadar zor oluyo hemen doğacakmış gibi hissederdim benimkini ama öyle olmuyormuş gerçekten
Ehkn Bdncrr yürüyüş yapıyorum adaçayı içiyorum çok yoğun sarımsı mukus tıkacı geldi iki gün önce. Doktoruma söyledim sancılarin başladığında gelebilrisin dedi gelmezse zaten kontrolum var salı günü