Zelis97 Eceninanne yüksek miktarda protein ve demir içerdiği için doktorlar ilk üç ay yenmemesini söylüyor zaten normalde bile her gün tüketilmemesi gereken bir gıda
Eceninanne Zelis97 zaten her gün kimse tüketmez ya ben 3. Aydan sonra yedim bir kez oda çok dokundu anlamadim niye
Deletedmom_15 sedamom00 😂😂😂😂 yazık korkuyorlar ilk gebelikleri heralde anacım tabi banada abartı geliyor ama tecrübesizlik korku işte 😂😂
sedamom00 Deletedmom_15 kız benim de ilk gebelik sadece bi kere kahve için doktoruma sordum içebilirsin kasma bu kadar kendini yiyebilirsin dedi hiç düşünmeden yiyorum herseyden 😂😂😂
buseyldz00 sr00112 bunda bende tereddüt ediyorum ve merak ediyorum açıkçası ya, yani salam sosis işlenmiş ve çiğ ürünler evet tüketmiyorum zaten ama sucuk arada benimde canım istiyor ve yediğimde vicdan azabı çekiyorum çiğ yemiyoruz ki sonuçda ya 🥺🥺
sedamom00 sr00112 boşverin herseyin yiyin şimdi kilo alıp doğumdan sonra verirsin ama çocuk doğunca veremezsin zor oluyor tabi benim kilo problemim olmuyor 15 haftalık hamileyim sıfır kilo 🤣🤣🤣
afroditt sr00112 Bazen böyle soruları görünce kendimi sorguluyorum valla acaba ben mi çok umursamazdim yoksa siz mi bu kadar evhamlisiniz? Yedikten sonra da araştırmak ne bileyim yani yemeden önce bakın hem bir kereden ne zararı olacak ki? Pamuk ipliğine bağlı değil böyle her şeyi sorgular kisitlarsaniz psikolojiniz bozulur benden demesi
Aleynas sedamom00 kız bende sıfır kilo gidiyodum 18. Haftada aniden 3 kilo almam şoku 🙄 şimdi kendimi yemek konusunda bazen durduramıyomuş gibi hissediyorum. Açlığına değil zevkine yemelerim başladı :(
afroditt sr00112 kötüyü çağırmayın canınız çekiyor sonuçta bir kereden ne olacak sanki ben canımın çektiği herseyi yedim çok şükür bebeklerim sağlıklı ikiz olduğu için erken doğdular. Sadece ve sadece midyeden kesinlikle uzak durun