Mxmxy Kızlar hangi hastaneye gidiyorsunuz demek istedim kahramanmaraşta oturanlar doğumu nerde yapacaksınız
mrv_elvn_ Mxmxy akademi hastanesine gidiyorum ama doğum nerde olur bilmiyorum belki araştırmada olabilir hilal sakallıoğlu yapıyor takibimi simdilik siz hangi hastaneye kime gidiyorsunuz
Brck0303 Mxmxy vatan hastanesi bahar başaraya gidiyorum memnunum da 200 TL muayenesi o da bu ay arttı normlade 150 veriyordum çok güzel ilgileniyor her şeyi güzelce açıklıyor
mrv_elvn_ Mxmxy doğum nerde olacak belli değil malum fiyatlar çok pahalı daha karar vermedim 18+2 deyiz zaten düşünmek için vakit var
zynep6056 mrv_elvn_ Merhaba Hilal hanımdan memnun musunuz acaba bende ona gitmeyi düşünüyorum da kaç haftalık bebeğiniz ?
mrv_elvn_ Elifgms Zeynep hanıma bende çok gittim gerçekten çok ilgili guler yüzlü işini iyi yapan bir kadın 🥰 şuan hilal sakallıoğluna gidiyorum takibimi o yapıyor ondan da çok memnunum
Mxmxy Ben kadın doğum hastanesine gidiyorum zekeriya balık devlette hiç ücret ödemiyoruz memnunum doktorumdan da ama doğumu nerde yapacağıma bir türlü karar veremiyorum daha 29 haftalığız
mrv_elvn_ Mxmxy acil rahatsızlığım olunca o doktor denk gelmişti hastanede bana gerçekten çok ilgiliydi içimi rahatlattı herşeyi detaylı anlatmıştı
Mxmxy mrv_elvn_ Evet çok iyi bi doktor gittiğin zaman hastanede olursa tabi en son gittiğimiz zaman yoktu başka doktora gözükmek zorunda kaldım o yüzden önümüzdeki ay yine gideceğiz Allah nasip ederse bakalım hayırlısı
eylulmomm @Mxmxy vatan hastanesi hilal berber kirecciye gitmiştim muayenelerime hep daha sonra son haftalarda kadın doğumda Rasim konuşa gittim fiyatlardan dolayı dogumumu kadın doğumda yaptım çok memnun kaldım