Elifgms Songulll46____28 ben özel muayenehane Zeynep bakacaga gidiyorum çokda memnunun ilgili ve alakali
Songulll46____28 Elifgms bende çok duydum iyi olduğunu ama açıkçası pahalıdır diye düşünüp hiç gitmedim muayene ücreti filan ne kadar pahalı mı hastaneye göre
mrv_elvn_ Elifgms Zeynep hanıma bende çok gittim gerçekten çok ilgili guler yüzlü işini iyi yapan bir kadın 🥰 şuan hilal sakallıoğluna gidiyorum takibimi o yapıyor ondan da çok memnunum
Elifgms Songulll46____28 hayır henüz sormadım doğumu mega Park Hastanesi’nde yaptiriyormus sezaryan olmam gerekiyor benim fiyatda bilmiyorum hiç daha 22+1 günlüğüm