Nazifenur_ Bebeğinizin kalp atışını kaçıncı hafta da duydunuz ben 6+1 de duydum ama çok az duydum normal mi
dahabirmavi Nazifenur_ normal ben 6+5te duydum bir haftaya daha net ve güçlü duyarız demişti doktorum hiç canını sıkma :)
135798272 Nazifenur_ bende aynı haftada duydum küçücükdü bir ay sonra gittiğimde çok kuvvetli ve çok güzeldi korkma bence
ggulsaahhhhhh Bende 7. Haftada duydum dün yani :) çok az geldi sesi daha çok küçük o yüzden dedi doktor. :)
koohydal benide 6 7 hafta arası çağırmıştı ama 8nci haftadan sonra gittim, gittiğime göre net duyayım diye. şuan 12+1 olduk dün tekrar duydum kalp atışını. hiç endişe etmeyin yavaşçıktan gelişiyolar☺️
serennt 6/5 olduk dün bende alamadım kalp atışını zaten doktorumda haftaya cuma gel dedi sanırım normal süreçler herkes aynı olmamalı
ikibaloglanannesi 5’de hamile olduğumu öğrendim. 6’da kese ve bebeği gördük. 9 haftalıkken kalp atışını duyduk.
Sevval0308 Nazifenur_ ay bee bugun 6+4 um duydum hayattaki en guzel ses rabbim saglikla kucagimiza almayi nasip etsin. doktorum da bana dedi kesenin tam kenarinda duruyor kesin duyulmayacak biraz ugrasinca o gumgum seni duyduk elhamdulillah Rabbime hamdusenalar olsun 😍
Nursaygi Nazifenur_ 12+3’deyim doktorum dinletmiyor daha çok küçük olduğu için organ gelişimini etkilememesi için ilk zamanlarda dinletmeyi tavsiye etmiyorum demişti.
dtml -kuzupnr20 bana kalsa o gün 6+2 idik ama doktor 5+5 dedi haftayı netleştiremedik henüz 😂 hepten erken oldu evet gerildim hatta niye erken duyduk diye😂 hep bir panik ya