kbrnrcglr tam 39 haftadayken bende de başladı 1 hafta olmak üzere çok ağır geçirdim nane zahter limon kaynatıp içtim en iyi gelen buydu onun dışında ballı süt iyi geliyor bi de 3 kaşık pekmez yarım limon 1 su bardağı suyun içine karıştırıp içtim o da çok iyi geliyor rahatlatıyor en azından öksürük içinde 1 defa 1 çay kaşığı diri çörek otu yuttum bol bol da ılık su ılık şeyler tükettim şimdi bi sesim tam düzelmedi onun dışında iyiyim çok şükür bebeğe geçmesinden tedirgin olduğum için bunların hepsini yaptım tedbiri elden bırakmamak gerekiyor Allah şifa versin