kbrnrcglr ben bi de yüksek ateş olmuştum daha 12_13. Haftada iken. Önce zencefil çayı içip sonra sıcak duşa girmiştim. Duştan sonra da yoğurda zencefil bal katarak yemiş uyumuştum. Sabah boğazımın yanması da başımın ağrısı da geçmiş şekilde uyanmıştım. O günden beri zencefili hiç bırakmadım bir gün durup bir gün içiyorum mutlaka. Mideye strese boğaza çok iyi geliyor tavsiye ederim