InsaneGirl 3 ay oluyor daha ilk günü ben kendimdeydim yürüdüm kendi başıma kimseden destek almadım resmen hastane koridorunda kosuyordum o kesiye rağmen bile bile yok narkoz var sende yok dışarı çıkamazsın benim kapalı bi yerde fobim var özellikle hastanelerde 1 gün haricinde kalamıyorum iyiyim en azından bi hava alayım 2 dakka diyorum yok sanki kaçıp gidicem çocuğa annem bakıyor bi kere indim gizli resmen kaçtım hemşire nasıl bağırıyor sanki karşısında 5 yaşındaki çocuk var sustum o kadar yapmalarına rağmen ama şimdi çok pişmanım biye ağızlarının payını vermedim bilmiyorum