Devlet hastanesinde özellerdeki gibi isteğe bağlı sezaryan olmuyo biliyosunuzdur doğum anında ters bi durum varsa yada sezeryanlık bi durumunuz varsa ameliyata alıyolar gebeliğiniz riskliyse bence doktorunuza devam edin haklısınız ücret yüksek ama ters bi durum olduğu zaman kaydınız bilginiz olmadığı zaman nasıl olur bilemiyorum