ardenmoms Muge_K çok güzelsiniz ya maşallah size 🫶🏻 bende bir Sürü yağ çatlak kremleri kullandım ama fayda etmedi 32 den sonra çatlammaya başlamıştım dediğiniz gibi dert edilecek bir şey değil yeterki bebekler iyi olsun 🧡
Muge_K ardenmoms çok ama çok teşekkür ederim. 🙏❤️ Bende aklıma estikçe bio oil sürüyorum ama bu saatten sonra faydası olur mu ? Sanmam 😃😃. Sağlıklı olsunlar mutlu olsunlar gerçekten hiç mühim değil 🌸
Hediyemmm Dilaraa23 bende bir sonraki haftaya aldım randevumu canım hayırlı güzel haberler alırız inşallah ☺️