Ayse5100 Dilaraa23 yaa 😍 bizde 18 hafta olcaz bende de biraz belli oluyor ilk aylardaki gibi değil artık. Çatlak için kullandığınız krem yağ var mı
Dylann Dilaraa23 maşallah ben 28 haftamdaym henüz göbek net bi şekilde yok 😝 olsn da çekim yapaym dyorm🥲 sadece 2 kilo almşm beklemedeym😂
Muge_K 37+3 ten selamlar kızlar 🌸 çatlarsanız da benim gibi dert etmeyin bence onlar oğlumdan bana sonsuza kadar hatıra ❤️
ardenmoms Muge_K çok güzelsiniz ya maşallah size 🫶🏻 bende bir Sürü yağ çatlak kremleri kullandım ama fayda etmedi 32 den sonra çatlammaya başlamıştım dediğiniz gibi dert edilecek bir şey değil yeterki bebekler iyi olsun 🧡
Muge_K mzyynkbra çok teşekkür ederim canım benim cümlemiz sağlıkla sıhhatle evlatlarımızı kucağımıza alalım inşallah 🙏🌸
Dilaraa23 Dylann olsun en azından rahat rahat uyuyorsunuzdur geceleri😄 ben göbekten rahat uyuyamıyorum
Hediyemmm Dilaraa23 bende bir sonraki haftaya aldım randevumu canım hayırlı güzel haberler alırız inşallah ☺️