Beliff Bilecik / Merkezdeyim ama hekim sıkıntısı hep yaşanıyor burda imkanım olsa kesinlikle anltalyada iletişim kurduğum kuzenimin arkadaşı ebeyle doğum yapmak istiyorum. Ama malesef artık zaten son zamanlar yolculuk riskli olabilir korkusu var. Yani sezeryan olmaktan tabiki korkuyorum ama normalden de korkuyorum. Fakat burdaki hastane olayı beni öyle etkiledi ki birde etrafımdaki her insanın kendinden örnek vermesi herkesin maşallah profesör olması yani ne kadar zor şey anne olmak özellikle böyle bi çevre ve böyle doktorlarla