minik_koala_ve_annesi Beyza038 o zaman ikra koyun bencede yegenimde 3 kere ayni ismi secince kardesinde onu koyduk🥰😅
Beyza038 Gamzeeslem oğlumda hemen bulmuştum kız ismi ne kadar zor bulunuyormuş meğer bende tam gönlüme göre bulamıyorum.😀umarım siz de biran önce bulursunuz.
Gamzeeslem Beyza038 ben ilk kizimda da çok zor buldum 😁 dediğiniz gibi erkek ismi kolay kızım erkek olsaydı Mahir istiyordum ama Eslem oldu ☺️
FatmaSagir Beyza038 bende 35+1 deyim allah izin verirse bizde ikra koyacağız rüyamda gördüm hiç aklımda yoktu ve artık kabullediğim için çok hoşuma gidiyor ikra ismi ❤️
Beyza038 FatmaSagir sağlıkla kucağınıza alın inşallah benim tek korkum geçenlerde bir post da okudum ikralar aksi inat oluyor diye yazmışlar insan duyunca bir tedirgin oluyor.
Beyza038 fatiss eylem ismini de söyledim ne o bir sey mi yapacak eylem mi yapacak falan diyor 😀 erkek milletine begendiremiyoruz.
3babymom Beyza038 maşallah demek ki içten istiyomus İkra yi ama eymene uyan isimler de var Ecrin Ebrar elif Ecmel Eslem Esila ezgi bu tür isimler de koyabilrsnz
Beyza038 3babymom Ecrin,Ebrar,Elif ve Ezgi eşimin yeğenleri onları zaten koyamam Esila da hoş bir isim ama beğenmiyor işte bana kalsa uyumlu bir isim tercih ederim.😀😀