Kızlar merhaba 💃💃💃
Çalışan Bi anneyim 31. Haftam da doktor randevuma gittim. Doktor erken doğum riskim olduğu için 32. Haftaya kadar sende istersen rapor yazabilirim evde yat istirihat et demişti bende kabul ettim yani 32. haftama 1 hafta kala önce rapor yazdı bana ona e devlette baktığım da hastalık yazıyor tekrar 32 hafta da gittim on da analık yazıyor. Ama bu 31. Hafta da kullandığım raporun parası hala daha yatmadı 20 gün oldu neredeyse bu raporlar hakkında Bi bilgisi olan var mı??