nejvavin Aynur1215 ne güzel bizim de ilk tayin yerimiz manisa kırkağaçtı 🥰 ay oranın tadını hiççç unutamam 🥰 maalesef 2 yıl görev süremiz bitince tekrar batı yapacağız
Cagmer nejvavin ilk gebeliğim 6 aydır ayrıyız annemlerdeyiz ama bitti çok şükür doğumdan sonra evimizdeyiz ♥️
nejvavin Cerennceren zor olmuş 🥹 ama olsun moralini yüksek tut her zorlukla beraber bi kolaylık vardır Allah hepimizin yardımcısı olsun 🥰 bi gün bi yazarsan bitti artık evimizdeyiz ayrı değiliz diye zaman su misali geçsin 😇
nejvavin Cerennceren benim ilk gebeliğim de haftada 1 gün eve geliyordu o bi güne bile çokça şükrediyordum gebeliğimin 6 ayı böyle geçti ilkinde şimdi hepten onsuz geçiyor ama olsun tek canı sağ olsun yel essin kokusu gelsin diyoruz 🥰
Cagmer nejvavin bitti çok şükür eşim evimizde benim de doğuma az kaldı diye henüz dönmedim annemlerdeyim doğumdan sonra kavuştay 🌸
nejvavin munevver_frt teşekkürler diyarbakırda 5 yıl okudum oranın yeri ben de ayrıdır bi gün inşallah tayinci olarak da giderm🥰
nejvavin munevver_frt ay evet sıcağı fenaydı ama kışı da serttir . Valla doğunun parisi dedikleri kadar var 😅
munevver_frt nejvavin şu 2 yıla kadar kışı çok güzeldi ılıktı ama 2 yıldır fena soğuk gerçekten doğunun Paris’i;)