Bende asker eşiyim. Şu an batıdayız ve ilk görev yerimiz. Ama seneye doğuya gideceğiz. Çok tedirginim ayrı kalma düşüncesi beni fazlasıyla geriyor. Allah size de sabır versin. Bir yıl dolunca farklı bir yere tayin isteme durumu olmuyor mu acaba? Ya da aile sebebi ile dilekçe verip aileye uygun bir yere geçemez mi eşiniz?