minik_koala_ve_annesi Benimkide iki aylık olmak üzere.😍 Ve sizin gibi yapıyordum bende. Hava malum çok soğuk en iyisi böyle yıkamak. Bundan aşağısıda iyi değil zaten banyo yaptırmak bebeği besler, büyütür derler gerçekten de öyle çok sağlıklı onlar için. Burnunun içini dahi temizliyor neticede. Tıkanıklık varsa da açıyor gayet iyi oluyor. O yüzden en doğrusunu yapıyorsunuz. 👌