Sa26 Haydi hanımlar burda birbirimize isim önerilerinde bulunalım fikirlerinizi bizlede paylaşın 👼🏻🦋💋
Eren_umay2 Sa26 kız ısimlerinden en beğendiklerim Öykü , Liya , Umay , ikra Erkek isimlerinden Eren, Doruk ,Miran 🥰
Bebisinizz Sa26 Erkek ismi olarak; Yiğit, Hamza, Ömer, Asaf, kız olarak Mihra, Sare, Ahsen, Yüsra, Eslem. Rabbim nasip ederse bir kızım olacak bizde dün Eslem ismine karar verdik hem anlamı da çok güzel🥰🫶🏼
ecoy34 Eren_umay2 benim iki kızım var büyügünün ismi ecrin digeri öykü bende onları yazmiştım 🙂 karnımdakide oglan onun ismine henüz karar veremedim
Yeniannis_ Eren_umay2 ah ah miran ismini hercai dizisi yüzünden cok seviyordum Oğlum olcak Eşim istemiyo o ismi ben biraz fazla diziye odaklıydım nfjfjf😂😂😂
Eren_umay2 ecoy34 Bizde Öykü Liya diye karar vermiştik ama kayınvalidemgil falan öyküyü söyleyemediler umayı daha rahat telafuz ettiler şuanlık Umay Liya bakalım 🥰☺️😀
Sa26 Eren_umay2 kaynanama söyledim o nasıl isim dedi biz söylerken unuturuz dedi aman agız tadıyla bişi koyamıcaz ya
Yaren_16 Eren_umay2 bizde umay koyacaz eşim rüyasında görmüş koyalım mı dedi bende koyalım rüyadan gördüysen dedim
nidako Sa26 kaynananın bi daha çocuğu olursa koymasın o zaman sen boşver çocuk senin değil mi ne karışacaklar
Bussy_ Sa26 Zamanla herkes alışıyor canım. benim ablama da kayınvalideleri biz söyleyemeyiz edemeyiz diyorlardı şimdi alıştılar söylüyorlar 😄 senin canın ne istiyorsa onu koy kimseyi umursama 😇
Eren_umay2 Sa26 ben kaynanamgil de öyküyü söyleyemediler umay daha iyi dediler şuanlık umay bakalım😀😁
Baby905 Bebisinizz eslem ismini güzel araştırmanızı öneririm. Kulağa çok hoş geliyor fakat arapçada erkek ismi olduğu için vazgeçtim.
Gmznr2909 Bebisinizz hamze deyince aklıma geldi benim adım gamze lise de öyle pekte kız gibi takilmazdik haraç keserdim kavga vs bana gamzaaa hamzaaa derlerdi genelde 🤣