Fatoss02 Eceeeeee hayir ilacla yumurtlama oldu adetim duzensizdi ve yumurtlama oluyorsada ne zaman oluyordu bilmiyordum
Ysonmez Eceeeeee ben, annem , kız kardeşim hepimizde pcos var kesinlikle gebeliğe engel değil . Hepimiz sorunsuz şekilde hamile kaldık hiç dert etmeyin ☺️ üçümüzde de kıllanma , kilo alma sorunu yok .
Likayolcusu minigiminannesi03 benimde çok yüksek ve bir tüpümde tıkalı siz düşünün artık gebe kalma ihtimalini ve ben ⅘ ayda bir regl oluyorum ki bir kızım var şimdide ikinciye gebeyim doğru doktor doğru tedaviyi bulmak biraz yordu ama çok şükür rabbim kimsenin kucağını boş bırakmasın 🥰 ben femara ilacını kullandım ikisindede siz de doktorunuza sorabilirsiniz bu ilacı
Summerwine Eceeeeee pcosluyum şükür tedavisiz hamile kaldım.Saglikli beslen spor yap canım en güzel tedavisi o.
benimmdunyamm mrvsrcn kafandan dilersen kalırsın bana tüp bebekle kalırsın sadece dedi ama ben kaldım
Ayayka mrvsrcn bende de insilün direnci başlangıç seviyesindeydi ben aralıklı oruç yöntemiyle çok rahat kilo verdim tavsiye ederim bide muhakkak bir diyetisyen iyi bir diyetisyenle çalışın böyle bir problem varsa çünkü kendi kendimize yaptığımız diyetler maalesef sonuçsuz kalıyor insülin direncinden dolayı
Likayolcusu minigiminannesi03 yumurtalığa çok yakın biterde olduğu için belki yumurtalıkla beraber almak zorunda kalırız dediler o yüzden bende istemedim ama çok şükür böyle de gebe kalınabiliniyormuş 😊😊