Kızlar merhaba e devletten sosyal yardıma başvuracaktım ama olmadı alan anneler size bir kaç sorum olacaktı. Annem adına başvuracaktım ben ama sayfa onaylamadan beyaz ekran çıkıyor olmuyor kaç kere denedim , bide kendimden deneyeyim dedim bende hamileyim ama başka çocuğum yok çocuk bilgisi istiyor çocuk bilgisi yazmayınca sayfa ilerlemiyor , yani bunun için hamile bayanlar başvuramiyor mu yada 18 yaşından vs küçük çocuk mu olması lazım ? Yada ben yanlış başvurdum yapanlar eğer sayfası bir resim atabilir mi yada bilgi verir misiniz ?