Mucizem_00 16.haftadan sonra agumentin kullanılıyor ben 3 doktora sordum üçünden de onay alıp kullandım iyi ki de kullandım. Çünkü kullanmadığımda enfeksiyondan ateşim 40a kadar cıktı 3 gün hastanede düşüremediler çünkü hamilelere verilebilecek ateş düşürücü yok tek ilaç parol. O yüzden ilacınızı kullanın idrar yolu enfeksiyonu hafife alınıcak birşey değil.