Mucizem_00 İdrar yolu enfeksiyonu için doktor verdi Bi usocaremi ne toz onu içtim Bi tane o zaten. dün antbyptgide içtim, antibyotk 5 gün sabah aksam vermiş, bebege sakıncalımı acaba yaa🥺
Ece61 Mucizem_00 bende antibiyotik kullandım ama 500 mg bende idrar yolu enfeksiyonunda kan çıkmıştı o yüzden
2prens2prenses Mucizem_00 agumentin hamilelikte kullanılan antibiyotiklerden bende kullandım diş iltihabı için kaldı ki kadın doğumuncunuz yazmış ilacı burdaki herkesden çok daha bilgilidir bu konularda..
Deletedmom_85 Antibiyotik kullanımı pek önerilmiyor kadın doğumcunuza danışın lütfen. Gebelerin kullanabileceği antibiyotikler vardır belki. Geçmiş olsun 💐
ardenmoms Mucizem_00 ihmal etmeyin antibiyotik kullanmazsanız zararı olur düşük su azlığı gibi riske atmayın sakın ben gebelik boyunca kullandım çok enfeksiyonum vardı
Ece61 Mucizem_00 bence iç doktor biliyorda veriyordur çünkü bende bugün sonucum çıkmış idrar vermiştim dün temizlenmiş idrarda kan inşAllah şeninde düzelir bende antibiyotik içtim şükürler olsun bi şey olmadı gördüğüm kadarıyla
Uzayyyy Kadın doğum doktorunun verdiği antibiyotiği içmekte emin olmayıp buradakilerden mi onay istiyorsunuz anlayamadım . Zararı olsa zaten vermez doktor yapmayın lütfen . Hamilelelrin kulllanabilecegi antibiyotikler var onları yazarlar ki öyle de olmuş . Doktorunuza güvenin daha sağlıklı olursunuz . Geçmiş olsun
Aryast Canım bende de aynı şekilde enfeksiyon çıktı, doktor bana da antibiyotik verdi. Enfeksiyon bebek için daha zararlı. Başta tereddüt ettim ama şu an kullanıyorum. Şifa bulalım inşallah🌸
Nazlimom Mucizem_00 evet ilk aylarda 2 defa kullandım hamileyken antibiyotik olarak agumentin kullanılıyor
Yarenn92 Mucizem_00 augumentin hızlı bir ilaç olduğunu biliyorum bende hamilelik öncesi diş iltihabı için kullanmıştım doktor özellikle sordu hamilelik yok değil mi diye birde eczaneci sormuştu aynı şekilde gebelere önermiyoruz diye
Erayrahime Mucizem_00 bende bi kaç kes orta kulak ağrısı ile gittiğimde doktorum verdi kullandım bi sakıncası yok demişti ama doktoruna sor.
story Ben de aynısını diş için kullandım üstelik 9 haftalık hamileydim kendi kadın doğum doktorum ile diş doktorum ikisi de güvenli olduğunu söylemişti. Size de doktorunuz vermiş zaten.