cansualisa benim eşimde xiaomi var yaklaşık 1.5 senedir, telefonlarını her zaman temiz kullanann biri ama şans işte bu sefer düşürdü kaç kere çatlattı arkasını, arka kamerasına toz girmiş, e yaptırsak telefon zaten donuyo devamlı takılıyor parasına değmez. Oda iphone istiyor ama şuan bebek için erteledik telefonu. Bebek doğsun bikaç ay sonra bakarız dedi hele bi elimiz doğrulsun öyle alırım dedi. Senin eşininde şuan aslında tam olarak böyle düşünmesi lazım. Bebek demek masraf demek. Bence şuan acelesi yok iphone heleki en yenisi