Kızlar bende 11 var eşimde 6 var camı çatlamış yetiyordu yok şarjı çabuk bitiyor yok yaptırsam da alıcammm bana diyor 14 al kendine bana elindekini ver ne gerek var başka tel alalım diyorum yok ıphonedne başka kullanamaz mıs Bnm doğumum var 30 bin bir tele neden vereyim ki ne yapıcammm hiç bilmiyorum sizce kızlar? Nakit alınıcakkk ama başka birikimimiz de yok?