_edakrsu22 ben de çıldırıcam gündüz yine iyi akşam oldu mu yook sabahlar olmuyor🤦♀️ bugün böbreklerime baktı normal. Genel olarak her şey normal. Magnezyuma başladım artık bu da çare olmazsa nasıl geçer bilmiyorum çok yıpratıcı bişi ya 😑 muz madensuyu falan dedilerdi denedim hiiç faydası olmadı.