gizemkarla kendiniz dediniz en iyi yerde bakım, bebeğin bakımının da en iyi yerde olmasını. Demek ki hanımefendi ilk doğumu ve bu konuda yani doğ konusunda bı bilgisi yok bende hiç doğurmadim ama nasıl bı şey olduğunu çok iyi net şekilde biliyorum gördüm de hatta. Benim abimin eşinin de durumları vardı özelde yaptırmaya. Ama bı anlık şeyle devlete gittiler ve bı sancısı suyu açılması olmadığı halde doğumhane katına aldılar (sözde sadece kontrole gitti) 5 gün boyunca açılması olsun diye sancı verdiler ne açılması oldu nede suyu geldi en son sezeryana aldılar ( gittikten hemen hemen bir buçuk gün sonra zaten doktor sezeryan olcak büyük ihtimalle ama biz yine deneyelim dedi) doktor sezeryan olacağını bildiği halde normal olsun diye uğraştı boşuna. Kimse kötü bı şekilde bakilcagi yere kendini emanet etmek istemez. Herkes gibi bu sadece doğum olarak değil ki kendiniz de dediniz çocukları en iyi eğitimi veren bı yere göndermeyi. Demek istediğim evet durumu olan zaten özele gider ama durumu olsada (Sakarya’da ki bı özel hastanede doğum sonrası ağrı kesici yerine farklı ilaç verdiler ve kadın kendini kaybetti sen düşün) belki o kadın da hem devlet hem de özel ile ilgi iyi yorum duymayinca fikir almış olabilir. Bizim de öyle aman aman bı maddi durumumuz yok ama devlette baba beklediğim gibi yani istediğim gibi tedavi uygulamış aklarını bildiğim için güvendiğim özeldeki doktora gidiyorum. Tabiki fikrinize saygı duyuyorum bı bakıma da doğru söylüyorsunuz ama belli ki kadın kararsız kalmış sormuş ki buralarda neler neler soruluyo bu bence çok normal kalır onların yanında kuzum😂😂😀