gizemkarla Sultanince bunun nesine karar veremediniz ? İmkanı olan kim devlette olur ki ? O sebeble biraz saçma geldi sorunuz. Tabiki imkanınız varsa özelde olun
Edafmo Sultanince yaşadığım yerdeki devlet Hastanesiyle alakalı bir tane bile iyi yorum duymadığım ve davranış olarak nasıl olduklarını gördüğüm için mecburi özel. İyi bir devlet hastanesi olsaydı kesinlikle tercihim devletten yana olurdu
Zykbrkty Sultanince 38+5 olduk özelde takipliyim orda yapıcaktkm doğumu yine zam gelmiş ve artık çığırı aştılar malesef bu son zamdan sonra devlette doğurmak zorundayım 😭
Moonlight- Bence de özel 😓Tabiki bulunduğunuz yerdeki devlet hastanesinin durumu da bunu etkiler. Benim olduğum yerde rezalet mesela. Ama devlet hastanesinde doğurup çok memnun kalanlar da olmuyor değil.
Moonlight- Mihsu inşallah en güzel insanlara düşer yolumuz çok zor bi şeyi başarıyoruz yanımızdaki destekçilerimiz profesyoneller çok önemli
Sultanince gizemkarla bir çok özel hastanede olan doktorlarımız evet her gittiğimizde bizimle ilgilenmek zorundalar ama devlet hastanesinde doğum esnasında birsey olduğunda sorumluluk almak zorunda kaldıkları için düzgün yapmak zorunda kalıyorlar
Daisy0000 gizemkarla İmkanım var ama özelin para kokan samimiyetsizliğinden hoşlanmadım,devletten randevu aldım ,bugün devletteki ilk randevuma gittim ve doktora bayıldım,bi aksilik yaşamazsam devlette devam edeceğim
MorKelebek54 gizemkarla karar verememis olabilir devlette iyi bakiliuorsa o kadar para vermek istememiş de olabilir yorumlara göre karar vericektir belki. Ki bende sorgularım devlet mi özel mi diye ama benim doktorum zaten ozelde ki Sakarya devlet Hastanesi çok iyi olduğunu bilsem bende dediğim gibi sorgularim ☺️
AngelKalkan Devlette doktorlar daha tecrübeli olduğunu düşünüyorum ama randevu bulmak çok zor ve ilgilenen doktor sayısı bana göre az . Onlarda kendince haklı çok fazla hastaya bakıyorlar . Özel de de şans işi. İyi bir doktora denk gelmek de mesele . Para varsa ve iyi bir doktorsa özel hastanedir bence .
aasenaktas Ankara’da yaşıyorum mutlaka devlette çok iyi doktorlar var isimlerini duyuyorum burda ancak randevu almak zor ve eşimi istiyorum yanımda ama alınmıyordu. 3-4 özel hastaneye gidip birebir görüştüm ve o bahsettiğiniz samimiyetsizlikten uzak hastaneyi bulup muayeneme başladım. Maddi durumunuz iyiyse iyi bir araştırıp anne bebek dostu bi hastane tercih edin yaklaşık 2 ay araştırdım ben.
Sultanince aasenaktas bende gittim bulunduğum bölgedeki özel hastanelere ama doğum esnasında birsey olduğunda sorumluluk almıyorlar bu yüzden tedirginim
AngelKalkan Sultanince devlette yapacaksanız son zamanlar 3-4 hafta felan ordan takibinizin olması gerekiyor diye biliyorum .
aasenaktas Sultanince sorumluluktan maksadınız nedir ki devlet hastanesinde gerçekten sorumluluk alınıyor mu bilmiyorum. Eğer muayeneleriniz ve kontrolleriniz aynı hastanede yapıldıysa sorumluluk almak zorundalar. Devlette de bu böyle gidip muayene olup kayıt oluşturmanız gerekir ve tabiki düzenli takip.
29102020--- Sultanince ben de ozeli tercih ettim. Benim olduğum yerde hem devlet hem özel hastane berbat. Bu yüzden doğum için şehir bile değiştirdim. Bu geldiğim hastaneden çok ama çok memnunum. Doktorumun ilgisi yaklaşımı mükemmel
Sultanince 29102020--- ya bende çok kararsızım evet sorumluluk diyorum ama devlette eşini bile kontrole almıyorlar