Mekklc _y0 benim ilk gebeliğim sağlıksız olmuştu canım bir de onun da etkisi oluyor bilgisiz ve korku dolu içimiz 🥹
Mekklc Yagmurrr98 içimde hep güzel his vardı ama bugün değeri görünce modum düştü olur olmaz eğer olmazsa o da Allah’tan olursa da yine Allah’tan çok şükür gebe kalabiliyorum en azından 🥺
Melek2424 Mekklc içini ferah tut cnm kafan rahat olsun bende senim gibi çok kafama takıyordum sonra kendimi dinlemedim rahat oldum vitamin kullandım folix asit kullandım çok şükür sonuçlar güzel
Mekklc Melek2424 hangi folik asit kullandınız acaba işe yaradı mı 😊 bazen unutuyorum zaten aklıma gelmiyor ama inşallah daha iyi hissederim 🥰
Melek2424 Mekklc valla ben devletin yazdığını içtim özel olan çok Pahalı ya 100olmuştu bende devletinkini içtim
Dilaraerdogann Kuzum benim doktorum %35 lim artmış bile kabulumuz demişti sıkma canını bi yükselik bi azanlarda oluyır ama sağlıklı oluyor belli olmuyor bu işler en iyisi kendini yıpratmamak
kbrnrcglr Mekklc bazılarının yavaş bazılarının hızlı ilerliyormuş çiçeğim sağlıkla al inşallah bebeğini kucağına 🫶🏻🥰