Prenses34_annesi Kızlar şimdi birşeyi çok merak ettim henüz 27+5 haftalık hamileyim bir daha ki muaynem 32. Haftamda olacak yani ayda bir düzenli şekilde takip ediliyorum çoğu yerde 32 de NST ye girildiğini okudum gördüm kimiside 36 diyor sizce hangisi 🥰
Meliha09 Prenses34_annesi beni doktorum 33 de aldı 35 olduk yarın randevum var tekrar giricem özel kliniğe gidiyorum bu arada
Aylakrn Prenses34_annesi 31+3 bugün girdim nstye bebekte herhangi bir önden gitme durumu da yok 33 haftalıkken tekrar giricem 🙆
Prenses34_annesi Kayaozge yani bende 36 biliyorum ama bir kaç yerde 32 diye denk geldim bir dahaki kontrolümüz 32 ye denk geleceği için merak ettim teşekkür ederim 🥰
Kayaozge Prenses34_annesi Erken hafta da girenler acaba önden ilerliyor o yüzden mi giriyorlar bilemedim bende ☺️
Acbucocuk Meliha09 ozel klinikte ucret odeniyormu nstye bilginiz varmi muayene ucreti 400tl zaten gittigmiz klinikte insallah nstyede ayriyetten para almazlar
Prenses34_annesi Kayaozge bilmiyorum ki bende bir hafta önden gidiyor ama korkulacak bir şey yok dedi doktorum bana🥰
en_guzel_emanetlerim Prenses34_annesi 32de başlanıyor ben 31+5de gittim nstye alındım kalp atışı rıhtım bozukluğu ve düzensiz sancımcikti iyikide bakilmis diyorum hemen acil muayene ettiler 1 cm açıklık ve yumuşama varmış yatışım yapıldı erken doğum tehlikesi diye ciğer geliştirici iğne yapıldı 2 doz sonra sancı kesici ilaçlar verildi 3gun hastanede yattım
EceDalgaciMahmutoglu Prenses34_annesi riskli gebelik ise 30lardan itibaren başlar. gebeliginiz normal seyinde ise son ay en az her hafta, duruma gore daha sık NST uygulaması yapılır.
Prenses34_annesi nilsmomy baaklim bize ne zaman doyecekler ben de heryerde farklı birşey gördüğüm için aklım karıştı ve sormak istedim