geçmiş olsun hayırlı olsun nişan nasl geliyo acaba benm erken doğum riskim var 30+4 um bugün sümüksü bişey geldi sarımsı gibi rengi .. daha önceki bebeğimide düşük yapmıştım 5 bucuk aylikken onuda düşük yapmadan 1 hafta önce böyle yapışkan gibi jel gibi akıntım olmuştu çok korkuyorum 😔 yoksa nişan mi oluyo bu bnmki