Sibel_56_ Ben nasıl telaşlı ve tatlı canliyim biliyor musun hlâ hayret ediyorum nasıl becerdim bu kadarlık miymiş ağrısı diye çünkü rabbim öyle ayarlıyor ki birden değil yavaş yavaş sanki ishal olmuşsun öyle bir ağrı veriyor çok ağrı çekiyorsun evet ama hiç zorlanmiyorsun bitsin yeter ki diye valla benim gözümü çok korkutmuslar çok bir şey bekliyordum korkuyordum. Yeter ki açılmaniz olsun gerisini doktor hallediyor