Tip1DiyabetleTupBebek Valla 6+3üm ve deli gibi acıkıyorum kuzu ara öğün de meyve yiyorum insülin yapmıyorum çok düşüyor şekerim bak mesela 10 da kahvaltı yaptım 81di açlığım 1saat önce ölçtüm 140 süt içtim fındık yedim şuan 65e düşmüş elma yiyorum 😏 ayy akşam sebze yemeği et tavuk ya da balık yiyorum canım
Ve 6+3üm hiç bulantım yok başlamadıysa hiç olmaz diyorlar belirti olarak belim ağrıyor şişliğim var hazımsızlık fena ediyor zaten başka bişiyim yok zaten ben bu yüzden farketmedim 5+5olduğum da öğrendim 😅