OzgeSrc Mslm zaten sona gelmissiniz şukur.bundan sonrasi icinde hamur isi tatli seyleri tuketmeyin. Malesef ben ilk dogumumda biraz skntisini yaşadim. Su fazlaligida genelde gebelik sekerinden kaynaklaniyo
Mslm OzgeSrc aynen öyle canım ama 36cı haftada kontrol de herşey yolunda demişti şeker de yok du ama dikkat edicem yediklerime artık bir kaç hafta
S1907 Mslm anladım bendede fazlaydı gebelik şekeri çıkmıştı mesela genelde ilk ondn şüphe ediyolaer,doktoruma sorduğmda sezeryn olursn en fazla demişti
Mslm 12Kbra12_ ilk doğumda fazla kilo riskli biraz bide çatın dar da olabilir o kiloda bi çocuğu doğurmak için ama olsun sağlıkla gelsin de gerisi önemli değil ☺️
Birmeleginannesi32 Haftadayım bana da birazcık fazla dedi çok korkuyorum normal doğum yapamazsam diye kanala yerleşmesi zor oluyormuş su fazla olunca
Mslm Birmeleginannesi32 bunu duymamıştım kafası aşşağıda değil mi çocuğun bana doğum pozisyonunda demişti ama sezeryandan ben de korkuyorum inşallah normal olur
Mslm Anneyimmm34 ben 36cı haftada gittiğimde 3200küsür dü dün gittiğimde de 3400 dedi tam 38ci haftaya girmiştim dün kişiden kişiye geğişir heralde ama benimki fazla almamış sanki