Görümceminde ikinci gebeliğinde suyu fazlaydı şeker hamur işi vs yememeye dikkat etmişti 38. Haftada sezaryenle doğumu oldu bebeği biraz su yutmuştu bir sorun olmadı hastanede bir gün kalıp ertesi gün evine geldi 😊 sağlıkla gelsin inşallah içinizi karartmayın 🙏🏻