Minikmucizem199 Kızlar soğuktan mi neyden devamlı kendimi sıkışmış hissediyorum gece olsun gündüz olsun git gel artık orda yatacağım az kaldı 😀 sizde öyle mısınız
beyzzsenturkk Minikmucizem199 30+2yiz bende öyle yürürken hatta kaçırıyorum bazen artık cocuk büyüdüğü ve mesaneye baskı yaptığı icin ister istemez tuvalete gidesin geliyor 🙈
Nurr_22_22 Minikmucizem199 26 haftanın sonlarındayım zehir oluyor geceler durumundayım saat başı tuvalete gidiyorum yakında yatak. yorgan alıp tuvalette uyucam😁
Kucuk_melegim Minikmucizem199 canim idrarin kokuyor mu peki benim idralim kokuyor enfeksiyon yok ama o koku hamileliğimin başından beri var hormonlardan mi acaba
Minikmucizem199 Nurr_22_22 bende eşime öyle diyorum valla havada soğuk evimiz sobalı çok gözüme geliyor sıcak yataktan kalkıp gitmek 😀😀
beyzzsenturkk Minikmucizem199 ben bu haftalarda insallah altıma kaçırmısımdır diye dua ediyorum suyumu su an beklemiyorum herkese süpriz olur yoksa 😂😂😂😂
Minikmucizem199 beyzzsenturkk Allah etmesin zamanında doğarlar inşallah bebişler Rabb’im şag Salim kucağımıza almayı nasip etsin 🤰
ilkanneyim06 Kucuk_melegim benimde kokuyo 14 haftadan beridir hep var ne yapsam geçmiyo sirkeli sular kremler
seyma9188 Kucuk_melegim İlaçlardan oluyor canım bence o koku bende de var ağır bi koku.Benim kan ve vitamin ilacından sonra oldu.
Minikmucizem199 Prenses34_annesi Bebek büyüdükçe artık bizde serer orda yatırız git gel diyene kadar 😀😀
Kucuk_melegim ilkanneyim06 nekadar sirkeli suda yapsan enfeksiyon olmadığı için bir etkisi olmazki bu böbreklerden gelen birşey çok yoğun kokuyor idralim ve herhangi enfeksiyonum yok