Busssssra 2.5 ve altı olması gerekiyor. Bende kullanıyorum hic sıkılmayın bu konuda her ay kan veriyorum bende ona göre ayarlanıyor. Hamileliğin ilerleyen zamanlarında artma gösterebiliyormus ama hic sorun yasamadım ben suan 33+4 haftalık gebeyim en son 2.14 cıkmıstı doktorum bigün 1 bigünde 1.5 iç demişti 1.06 düştü